ابزار وبمستر

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۴ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار اسطوره بابک جهانبخش

کد آوای انتظار اسطوره بابک جهانبخش

کد آوای انتظار بابک جهانبخش|کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک جهانبخش|کد آوای انتظار اسطوره بابک جهانبخش|کد آوای انتظار همراه اول اسطوره |متن آهنگ اسطوره بابک جهانبخش|کد آوای انتظار آلبوم مدار بی قراری بابک جهانبخش

کد آوای انتظار همراه اول اسطوره از بابک جهانبخش

کد آوای انتظار مدار بی قراری

---------- مشخصات کد -----------

   کد : 70340 

نام اثر : اسطوره
نام صاحب اثر : بابک جهانبخش

نام آلبوم: مدار بی قراری

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------
        

--------- متن آهنگ ---------

مهم نیست که چرا امروز رسیدم به فروپاشی
من آرومم با دردی که فقط تو باعثش باشی
مهم اینه که میبینم تب این عشق نخوابیده
هنوز هر چیزی که میگم علاقمو نشون میده
بهت گفتم خودم رو از تو بی خبر نمی ذارم
ببین امروز چقدر با تو رفیق مشترک دارم
با اینکه واسه تو دارم همه چیزمو میبازم
تو این شرایطم از تو دارم اسطوره میسازم
تو این شرایطم از تو دارم اسطوره میسازم
دیگه اصلا تو فکر اینکه من الان کجام نیستم
با زخمت زندگی کردم به فکر التیام نیستم
مهم اینه تو یه شهریم تو رو دارم هرچند کم
واسه بو کردنت می تونم از نزدیکیات رد شم
بهت گفتم خودم رو از تو بی خبر نمی ذارم
ببین امروز چقدر با تو رفیق مشترک دارم
با اینکه واسه تو دارم همه چیزمو میبازم
تو این شرایطم از تو دارم اسطوره میسازم
تو این شرایطم از تو دارم اسطوره میسازم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار آلبوم مدار بی قراری بابک جهانبخش

آوای انتظار اسطوره بابک جهانبخش

آوای انتظار مدار بی قراری بابک جهانبخش

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک جهانبخش

کد آوای انتظار بابک جهانبخش

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۷/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی