ابزار وبمستر

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار اسیری محسن چاوشی

کد آوای انتظار اسیری محسن چاوشی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار محسن چاوشی|کد آوای انتظار اسیری از محسن چاوشی|کد آوای انتظار محسن چاوشی به نام اسیری|کد آهنگ پیشواز محسن چاوشی|متن آهنگ اسیری محسن چاوشی

کد آوای انتظار اسیری از محسن چاوشی

کد آوای انتظار اسیری محسن چاوشی

---------- مشخصات کد -----------

                                                                                  کد : 30191

نام اثر : اسیری
نام صاحب اثر : محسن چاوشی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------
        

--------- متن آهنگ ---------

اگه از دست همه خسته شدم
به تو که بدجوری وابسته شدم

به تو که نمی تونم راست نگم
به چشات هرچی دلم خواست نگم

توی دست تو اسیری خوبه
جونم و ازم بگیری خوبه

با این که کوهه دردم ، با این غم زیاده
همین که با تو باشم ، از سرمم زیاده

وقتی لبات بخنده ، چشات که شاد باشن
انگاری که تو دنیا ، نقل و نبات می پاشن

با این که کوهه دردم ، با این غم زیاده
همین که با تو باشم ، از سرمم زیاده

به دلم میگم که مغرور نشه
با تو باشه از دلت دور نشه

نون مجنونو که آجر کردن
من که دنیا رو ازت پر کردم

کم نکن سایه تو و از روی سرم
با تو که باشم از عالم بدرم

وقتی لبات بخنده ، چشات که شاد باشن
انگاری که تو دنیا ، نقل و نبات می پاشن

با تو همیشه خوبم یه روزه بی غروبم
با اینکه دردمندم دلم می خواد بخندم

با این که کوهه دردم ، با این غم زیاده
همین که با تو باشم ، از سرمم زیاده

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار اسیری از محسن چاوشی

کد آوای انتظار محسن چاوشی

کد آوای انتظار همراه اول

کد اوای انتظار جدید محسن چاوشی

۹۵/۰۷/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی