کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار همراه اول حجت اشرف زاده|کد آوای انتظار برف آمده

کد آوای انتظار همراه اول برف آمد از حجت اشرف زاده

http://dl.pop-music.ir/images/1395/Tir/Hojat-Ashrafzadeh-Barf-Amad.jpg

--------- مشخصات کد ---------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور همراه اول قرار خواهد گرفت   

نام اثر : برف آمد
نام صاحب اثر : حجت اشرف زاده

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

تو را آنگونه میخواهم که زندانه زلیخا را
کمک کن آه تو جانا بگیرد دامن ما را
ندارم هیچ امیدی به این دنیای تبعیدی
که من از بد بیابانی گرفتم راه دریا را دریا را
چنان از دیدنت دورم که باور کرده ام کور ام
تو کاری کن بدونه تو نبینم صبح فردا را
برف آمد پشته ردم در خیابان گم شدم
برف آمد برف آمد یک زمستان گم شدم
برف آمد پشته ردم در خیابان گم شدم
برف آمد برف آمد یک زمستان گم شدم


نه عهدی با کسی بستم نه در
آغوشه تو هستم تو که
از دور میبینی تو حل کن این معما را
تمامه طول آذر ماه تو را طی میکنم با
آه فقط پاییز میفهمد غمه یک مرد تنها را
برف آمد پشته ردم در خیابان گم شدم
برف آمد برف آمد یک زمستان گم شدم
برف آمد پشته ردم در خیابان گم شدم
برف آمد برف آمد یک زمستان گم شدم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir