ابزار وبمستر

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۳۶ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار برو که خسته ام از مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار برو که خسته ام از مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار برو|آوای انتظار آلبوم یکی هست مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار برو از مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار مرتضی پاشایی

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 30873       

نام اثر : برو
نام صاحب اثر : مرتضی پاشایی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

بـرو که خسته ام تا دیدی وابسته ام
روزی صد بار قلب منو شکستی
بـرو که بسمه تو سینه پر از غمه
بـرو همینو تو مگه نخواستی
بـرو شکسته ام من شب و اشک و غم
تنها موندیم گفتی برات مهم نیست
بـرو دلم پره بدجور ازت دلخوره
برو دیگه دلم به نام تو نیست
برو که از تو و عشق تو من دیگه دل بکنم
اونیکه زندگیشو داده پای غم تو داده منم
وقتشه دل بکنم….
برو بگو به همه تو خوبی بگو خیلی بدم
برو و فکر منم نکن تنهایی راه بلدم
دیدی چه جوری شدم…
بگو چی بین ماست برو نگو اشتباست
باور کن من خسته شدم عزیزم
برو که وقتشه برو دلم حقشه
آخه تاکی باید من اشک بریزم
برو تموم بشه برو دل آروم بشه
دستام دیگه با دستای تو غریبست
برو دیوونه شم آخه چجوری بگم
کاش دلم دل به عشق تو نمی بست
برو که از تو و عشق تو من دیگه دل بکنم
اونیکه زندگیشو داده پای غم تو داده منم
وقتشه دل بکنم….
برو بگو به همه تو خوبی بگو خیلی بدم
برو و فکر منم نکن تنهایی راه بلدم
دیدی چه جوری شدم…

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار آلبوم یکی هست مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۸/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی