ابزار وبمستر

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۳۰ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار تو جون منی محمد علیزاده

کد آوای انتظار تو جون منی محمد علیزاده

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار تو جون منی محمد علیزاده |آوای انتظار تو جون منی

کد آوای انتظار همراه اول تو جون منی از محمد علیزاده

کد آوای انتظار محمد علیزاده

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 33249       

نام اثر :تو جون منی
نام صاحب اثر : محمد علیزاده

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

دوسِت دارم تو رو خیلی زیاد
تا دیدی من ازت خوشم میاد
عاشق کردی منو تو با نگات
به دلت بگو با من راه بیاد

وقتی پیشمی دنیا رو دارم
خوشحالم می بینمت کنارم
می دونی واسه چی دوسِت دارم
چون هر چی که دارم از تو دارم

تو جون منی تو
عشق منی تو
جون منی تو
زندگیمی تو

تو دلم راه نمیدم
کسی رو جز تو
تو دلم راه نمیدم
کسی رو جز تو

دوسِت دارم تورو خیلی زیاد
تا دیدی من ازت خوشم میاد
عاشق کردی منو تو با نگات
به دلت بگو با من راه بیاد

وقتی پیشمی دنیا رو دارم
خوشحالم می بینمت کنارم
می دونی واسه چی دوسِت دارم
چون هر چی که دارم از تو دارم

تو جون منی تو
عشق منی تو
جون منی تو
زندگیمی تو

تو دلم راه نمیدم
کسی رو جز تو
تو دلم راه نمیدم
کسی رو جز تو


تو جون منی تو
عشق منی تو
جون منی تو
زندگیمی تو

تو دلم راه نمیدم
کسی رو جز تو
تو دلم راه نمیدم
کسی رو جز تو

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار محمد علیزاده

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار محمد علیزاده

کد آوای انتظار همراه اول

۹۶/۰۲/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی