ابزار وبمستر

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار تو رو میخوام بابک جهانبخش

کد آوای انتظار تو رو میخوام بابک جهانبخش

کد آوای انتظار بابک جهانبخش|کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک جهانبخش|کد آوای انتظار  تو رو میخوام بابک جهانبخش|کد آوای انتظار همراه اول تو رو میخوام |متن آهنگ  تو رو میخوام بابک جهانبخش

کد آوای انتظار همراه اول تو رو میخوام از بابک جهانبخش

کد آوای انتظار بابک جهانبخش

---------- مشخصات کد -----------

 کد : 83628

نام اثر :  تو رو میخوام
نام صاحب اثر : بابک جهانبخش

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------
        

--------- متن آهنگ ---------

یه بار،دوبار،سه بار نه هزار بار میگم دوست دارم تا همیشه
حتی اگه تو روزی نباشی یه ذره از عشقم کم نمیشه
یه بار،دوبار،سه بار نه ، یه بار،دوبار،سه بار نه
یه بار،دوبار،سه بار نه، یه بار،دوبار،سه بار نه
یه بار،دوبار،سه بار نه هزار بار میگم دوست دارم تا همیشه
حتی اگه تو روزی نباشی یه ذره از عشقم کم نمیشه
چقدر نگاه تو مهربونه مثل یه روایی عاشقانه
نگاه تو رنگ شب یلداس من رو به خوشبختی میرسونه
من تورو میخوام قد نفس هام هر جایی که بری دنبالت میام
تا اونور دنیا رویا به رویا وای مگه میشه انقدر به هم بیایم
یه بار،دوبار،سه بار نه هزار بار جونمو به چشمت هدیه میدم
به جز تو که واسم بهترینی از همه ی دل بریدم
هوای تو شده نفسم شد نگاه تو افتاد تو نگاهم
دلم میخواد تو باشی واسه همیشه دلم میخواد تو باشی تکیه گاهم
من تو رو میخوام ، هر جایی که بری دنبالت میام
من تورو میخوام قد نفس هام هر جایی که بری دنبالت میام
تا اونور دنیا رویا به رویا وای مگه میشه انقدر به هم بیایم
یه بار،دوبار،سه بار نه هزار بار میگم دوست دارم آره انگار
چشمامو به همه دنیا بستم تا وقتی جون دارم به پات هستم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار تو رو میخوام بابک جهانبخش

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک جهانبخش

کد آوای انتظار آلبوم زندگی من بابک جهانبخش

کد آوای انتظار بابک جهانبخش

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۷/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی