کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار مهدی یراحی|کد آوای انتظار تو که میرفتی مهدی یراحی

آوای انتظار همراه اول تو که میرفتی از مهدی یراحی

آلبوم آینه قدی از مهدی یراحی

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر : تو که میرفتی
نام صاحب اثر : مهدی یراحی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
تو که میرفتی بخش اول| کد: 90511
تو که میرفتی بخش دوم| کد: 90512
تو که میرفتی بخش دوم| کد: 90513

--------- متن آهنگ ---------

از من نباید هیچ تاثیری ، توو حال و روز و زندگیت باشه

ساکت نشستم ساکِتو جمع کن ، شاید قراره کمرم تا شه

تو روزگارم رو نمیفهمی ، مثل زمانِ جنگ آشوبم

بعدِ تو هر کی حالمو پرسید ، میگم خیالت جمع من خوبم

من خوبم ، من خوبم

تو که میرفتی حواسم میرفت ، جهانم میرفت

با دو تا چشمِ خودم دیدم که جانم میرفت

گوشم پِی اسمِ تو میچرخه ، چیزی به جز تو نقطه ضعفم نیست

چشمای تو هر بار غرقم کرد ، دریات اندازه یِ ظرف هم نیست

من ساحلم درگیر طوفانه ، حالم شبیه صخره و موجات

گاهی سکوت فریاد میباره ، الآن دقیقاً از همون وقتاست

از همون وقتاست ، از همون وقتاست

تو که میرفتی حواسم میرفت ، جهانم میرفت

با دو تا چشمِ خودم دیدم که جانم میرفت

تو که میرفتی حواسم میرفت ، جهانم میرفت

با دو تا چشمِ خودم دیدم که جانم میرفت

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir
منبع: pishvazsara.blog.ir