ابزار وبمستر

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۱۹ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار خاطره از مهدی احمدوند

کد آوای انتظار خاطره از مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار آلبوم ساعت 7 هفت|کد آوای انتظار ر|آوای انتظار خاطره از مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول خاطره آلبوم ساعت هفت از مهدی احمدوند

برای مشاهده کل کد های آوای انتظار آلبوم ساعت هفت اینجا کلیک کنید

آلبوم ساعت هفت مهدی احمدوند

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر : خاطره
نام صاحب اثر : مهدی احمدوند

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
خاطره بخش اول | کد:89670
خاطره بخش دوم | کد:89671

--------- متن آهنگ ---------

اینو واسه تو خوندم واسه خاطره سازی
حس دلم بهت عشقه نه بازی
چرا دوری از من چرا غرقه بام چشمات
دلم رو کشتی با اخمات

منو کشتی با اخمات دل و بردی تو دامت
یکم اخماتو کم کن واسه من که میخوامت
دیدی قلب من افتاد سر راه نگاهت
توی راه دل من اگه کج نشه راهت

تورو از همه دنیا دلم آرزو کرده
قلبمو چشمات زیرو رو کرده
دل من با نگاهت مثه شیشه و سنگه
رو اخمات دلم مگه میشه نجنگه
منو کشتی با اخمات دل و بردی تو دامت
یکم اخماتو کم کن واسه من که میخوامت
دیدی قلب من افتاد سر راه نگاهت
توی راه دل من اگه کج نشه راهت

اگه عشق تو باشم اگه باشی کنارم
آرزویی تو دنیا دیگه ندارم ندارم
میخوام عشق تو باشم مال من بشه چشمات
اگه عاشق ِ من شی اگه یکم کم بشه اخمات
منو کشتی با اخمات دل و بردی تو دامت
یکم اخماتو کم کن واسه من که میخوامت
دیدی قلب من افتاد سر راه نگاهت
توی راه دل من اگه کج نشه راهت

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار خاطره مهدی احمدوند

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار آلبوم ساعت هفت مهدی احمدوند

کد آوای انتظار مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۱۰/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی