کد آوای انتظار حامد همایون|آوای انتظار همراه اول تیتراژ فرمول 1|کد آوای انتظار خداهمین حوالیه حامد همایون

کد آوای انتظار خدا همین حوالیه از حامد همایون

کد آوای انتظار حامد همایون

---------- مشخصات کد -----------

نام اثر : خدا همین حوالیه
نام صاحب اثر : حامد همایون

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------
چنین کنم چنان کنم بخش 1 | کد:89922
چنین کنم چنان کنم بخش 2 | کد:89923
چنین کنم چنان کنم بخش 3 | کد:89923

--------- متن آهنگ ---------

ساز زمانه کوک کوک حال من و تو خوب خوب

پای به پای من بیا دست به دست من بکوب

چه حال خوب و سرخوشی ، پشت به پشت من بده

دلت نلرزه قرص قرص مشت به مشت من بده

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه


ساز زمانه کوک کوک حال من و تو خوب خوب

پای به پای من بیا دست به دست من بکوب

چه حال خوب و سرخوشی ، پشت به پشت من بده

دلت نلرزه قرص قرص مشت به مشت من بده

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir