ابزار وبمستر

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار دلم گرفته ای رفیق از گرشا رضایی

کد آوای انتظار دلم گرفته ای رفیق از گرشا رضایی

کد آوای انتظار گرشا رضایی|آوای انتظار همراه اول گرشا رضایی|کد آوای انتظار دلم گرفته ای رفیق

کد آوای انتظار همراه اول دلم گرفته ای رفیق از گرشا رضایی

کد آوای انتظار گرشا رضایی

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 82095       

نام اثر : دلم گرفته ای رفیق
نام صاحب اثر : گرشا رضایی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

دلم گرفته ای رفیق لبریز بغضم این روزا
هیشکی نمیفهمه منو خستم از این حال و هوا
دلم گرفته ای رفیق جا موندم انگار از همه
از حال این روزام برات هر چی بگم بازم کمه
کاشکی منم شبیه تو کم میشدم از روزگار
واسه دوباره دیدنت بگو مونده چند تا بهار
هنوز به یاد تو شبا به آسمون خیره میشم
یا منو با خودت ببر یا دوباره بیا پیشم
هنوز به یاد تو شبا به آسمون خیره میشم
یا منو با خودت ببر یا دوباره بیا پیشم

کسی به جز تو این روزا حال منو نمی دونه
بگو کدوم جاده منو به شهر تو میرسونه
دلم گرفته ای رفیق دنیا بیمارت شده
همدم این روزای بد عکس رو دیوارت شده
هنوز به یاد تو شبا به آسمون خیره میشم
یا منو با خودت ببر یا دوباره بیا پیشم
هنوز به یاد تو شبا به آسمون خیره میشم
یا منو با خودت ببر یا دوباره بیا پیشم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۹/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی