ابزار وبمستر

شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار دورهمی از محسن ابراهیم زاده

کد آوای انتظار دورهمی از محسن ابراهیم زاده

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار محسن ابراهیم زاده|کد آوای انتظار دورهمی محسن ابراهیم زاده|آوای انتظار دورهمی

کد آوای انتظار همراه اول دورهمی ازمحسن ابراهیم زاده

دورهمی از محسن ابراهیم زاده

--------- مشخصات ---------

کد: هنوز منتشر نشده است...

نام اثر : دورهمی
نام صاحب اثر : محسن ابراهیم زاده

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

دورهم بودن چه حالی داره

دوتا چشمات عجب جادویی داره

دلم امشب حال خوبیو داره

مگه دنیا بهتر از ما آخه داره

دورهم بودن چه حالی داره

دوتا چشمات عجب جادویی داره

دلم امشب حال خوبیو داره

مگه دنیا بهتر از ما آخه داره


توی این دورهمی ها دلم با توئه

با دلم رابیای من دلم میدوئه

اگه این خوابه نزاری که بیدار بشم

کم کم ممکنه از عشق تو بیمار بشم

تو بخوای حاضرم حتی واسه تو یار بشم

امشب شب مهتابه چشا بی خوابه

چون یکی مثل تو کنارمه

امشب همه چی عالی پر خوشحالی

آخه عشق تو دارو ندارمه

دارو ندارمه

دورهم بودن چه حالی داره

دوتا چشمات عجب جادویی داره

دلم امشب حال خوبیو داره

مگه دنیا بهتر از ما آخه داره

دورهم بودن چه حالی داره

دوتا چشمات عجب جادویی داره

دلم امشب حال خوبیو داره

مگه دنیا بهتر از ما آخه داره


یه حس نابه همه بیداریمو یه شهر تو خوابه

یه حال کامل مثل آرامش شب کنار ساحل

یه بیقراریم هممون یه جور خوبی از ته دل

دورهم بودن چه حالی داره

دوتا چشمات عجب جادویی داره

دلم امشب حال خوبیو داره

مگه دنیا بهتر از ما آخه داره

دورهم بودن چه حالی داره

دوتا چشمات عجب جادویی داره

دلم امشب حال خوبیو داره

مگه دنیا بهتر از ما آخه داره

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir
۹۵/۱۲/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی