ابزار وبمستر

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار دوستت دارم من بیچاره از محسن یگانه

کد آوای انتظار دوستت دارم من بیچاره از محسن یگانه

کد آوای انتظار|آوای انتظار همراه اول محسن یگانه|آوای انتظار دوستت دارم از محسن یگانه

کد آوای انتظار همراه اول  دوستت دارم از محسن یگانه

کد آوای انتظار محسن یگانه

--------- مشخصات کد ---------

کد: 30896

نام اثر :دوستت دارم
نام صاحب اثر : محسن یگانه

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

من توی زندگیتم ولی نقشی ندارم اصلا
تو نشنیده گرفتی هر چی که شنیدی از من
بودو نبودم انگار دیگه فرقی برات نداره
این همه بیخیالی داره حرصمو در میاره ، حرصمو در میاره
تکلیف عشقمون رو بهم بگو که بدونم
باشم ، نباشم ، بمونم یا نمونم
میترسم که بفهمم هیچ عشقی بهم نداری
یا اینکه کنج قلبت هیچ جایی واسم نذاری
آخه دوست دارم منه بیچاره مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو داره
دوست دارم منه بیچاره مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو داره
کجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابت
یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت
میبینی دارم میمیرمو هیچ کاری باهام نداری
تو با غرور بیجات داری حرصمو در میاری ، حرصمو در میاری
من توی زندگیتم ولی
دوست دارم منه بیچاره مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو داره
دوست دارم منه بیچاره مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو داره
کجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابت
یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت
من توی زندگیتم ولی نقشی ندارم اصلا
تو نشنیده گرفتی هر چی که شنیدی از من
بودو نبودم انگار دیگه فرقی برات نداره
این همه بیخالی داره حرصمو در میاره ، حرصمو در میاره
تکلیف عشقمون رو بهم بگو که بدونم
باشم ، نباشم ، بمونم یا نمونم
میترسم که بفهمم هیچ عشقی بهم نداری
یا اینکه کنج قلبت هیچ جایی واسم نذاری
آخه دوست دارم منه بیچاره مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو داره
دوست دارم منه بیچاره مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو داره

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۹/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی