ابزار وبمستر

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۳ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار دوست دارم بابک جهانبخش

کد آوای انتظار دوست دارم بابک جهانبخش

کد آوای انتظار بابک جهانبخش|کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک جهانبخش|کد آوای انتظار دوست دارم بابک جهانبخش|کد آوای انتظار همراه اولدوست دارم |متن آهنگ دوست دارم بابک جهانبخش

کد آوای انتظار همراه اول دوست دارم از بابک جهانبخش

کد آوای انتظار بابک جهانبخش

---------- مشخصات کد -----------

 کد : 83623

نام اثر : دوست دارم
نام صاحب اثر : بابک جهانبخش

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------
        

--------- متن آهنگ ---------

خیلی وقته دلم می خواد بگم دوست دارم
بگم دوست دارم ، بگم دوست دارم
از تو چشمای من بخون که من تو رو دارم
فقط تو رو دارم ، بی تو کم میارم

نبینم غم و اشکو تو چشمات
نبینم داره میلرزه دستات
نبینم ترسو توی نفسهات
ببین دوست دارم

منم مثل تو با خودم تنهام
منم خسته از تموم دنیام
منم سخت میگذره همه شبهام
ببین دوست دارم
ببین دوست دارم

دوست دارم وقتی که چشماتو میبندی
با من به دردای این دنیا می خندی
آروم میشم بگی از غمات دل کندی
بیا به هم بگیم دوست دارم

دوست دارم من اون چشمای قشنگتو
دارم واست می خونم این آهنگتو
هر چی می خوای بگو از دل تنگت و
بیا به هم بگیم دوست دارم

نبینم غم و اشکو تو چشمات
نبینم داره میلرزه دستات
نبینم ترسو توی نفسهات
ببین دوست دارم

منم مثل تو با خودم تنهام
منم خسته از تموم دنیام
منم سخت میگذره همه شبهام
ببین دوست دارم ، ببین دوست دارم

دوست دارم وقتی که چشماتو می بندی
با من به دردای این دنیا می خندی
آروم میشم بگی از غمات دل کندی
بیا به هم بگیم دوست دارم

دوست دارم من اون چشمای قشنگتو
دارم واست می خونم این آهنگتو
هر چی می خوای بگو از دل تنگ تو
بیا به هم بگیم دوست دارم
آره دوست دارم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار دوست دارم بابک جهانبخش

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک جهانبخش

کد آوای انتظار آلبوم زندگی من بابک جهانبخش

کد آوای انتظار بابک جهانبخش

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۷/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی