ابزار وبمستر

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۱ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار دیدی از مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار دیدی از مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار دیدی|آوای انتظار آلبوم یکی هست مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار دیدی از مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار مرتضی پاشایی

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 30878       

نام اثر : دیدی
نام صاحب اثر : مرتضی پاشایی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

دیدی بی من داری میری دیدی قولاتو شکستی
دیدی راست گفتم عزیزم دیدی چشمامو نخواستی
دیدی حتی یه دقیقه نمی مونی دم رفتن
دیگه خسته شدم آخه بس که قلبمو شکستن
دیدی رفتی
دیدی می گفتم یه روز میری دیدی دوسم نداری
دیدی می گفتم من عاشقم ولی تو کم میاری
دیدی می گفتم یه روز میاد میری که برنگردی
تو که می خواستی بری چرا منو دیوونه کردی
چرا دوسم نداری ؟
دیدی اشکام روی گونه م می ریزه چیزی نگفتی
دیدی راحت اینو گفتی داری از چشام میفتی
دیدی چشم یه غریبه چه جوری دل تو رو برد
دیدی رفتی و یکی موند تو نبودنت کم آورد
دیدی رفتی
دیدی دلت جای من نبود دیدی ازم گذشتی
داره حالا باورم میشه منو دوسم نداشتی
دیدی چه آسون و بی هوا یهویی دل بریدی
دیدی دلم تیکه پاره شد آخه اینم ندیدی
دیگه دوسم نداری
دیدی می گفتم یه روز میری دیدی دوسم نداری
دیدی می گفتم من عاشقم ولی تو کم میاری
دیدی می گفتم یه روز میاد میری که برنگردی
تو که می خواستی بری چرا منو دیوونه کردی
چرا دوسم نداری ؟

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار آلبوم یکی هست مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۹/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی