ابزار وبمستر

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۳۱ ق.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار دیوونگی از حامد همایون

کد آوای انتظار دیوونگی از حامد همایون

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار دیوونگی حامد همایون|آوای انتظار آلبوم دوباره عشق حامد همایون|آوای انتظار دیوونگی آلبوم دوباره عشق

کد آوای انتظار همراه اول دیوونگی از حامد همایون

حامد همایون|دوباره عشق

---------- مشخصات کد -----------

نام اثر : دیوونگی
نام صاحب اثر : حامد همایون

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
دیوونگی بخش اول| کد : 89938
دیوونگی بخش دوم| کد : 89939

--------- متن آهنگ ---------

دیوونه ی چشمای مشگیتم
دیوونگی هم عالمی داره
چشمای تو افتاده به جونم
دست از سر من بر نمی داره

دور از تو قلبم خیلی آشوبه

بودن کنارت خیلی جذابه
اونقدر ماهی که شبا مهتاب
وقتی تو می خوابی نمی تابه

خوش بوترین عطری که می شناسم
بوی نم بارون رو موهاته
از چی بگم وقتی که می دونی
دنیای من مابین دستاته

خوشبوترین عطری که  می شناسم
بوی نم بارون رو موهاته
از چی بگم وقتی که می دونی
دنیای من مابین دستاته

دیوونه ی چشمای مشگیتم
دیوونگی هم عالمی داره

چشمای تو افتاده به جونم
دست از سر من بر نمی داره

وقتی نگاهم می کنی انگار
از کنج پلکت قند می ریزه
من پیش تو آروم آرومم
هر ثانیه م از عشق لبریزه

خوش بوترین عطری که می شناسم
بوی نم بارون رو موهاته
از چی بگم وقتی که می دونی
دنیای من مابین دستاته

خوشبوترین عطری که می شناسم
بوی نم بارون رو موهاته
از چی بگم وقتی که می دونی
دنیای من مابین دستاته

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار دیونگی آلبوم دوباره عشق حامد همایون

آوای انتظار همراه اول دیوونگی حامد همایون

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۱۰/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی