ابزار وبمستر

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۳۰ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار سرزنش از محمد علیزاده

کد آوای انتظار سرزنش از محمد علیزاده

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار سرزنش محمد علیزاده |آوای انتظار سرزنش

کد آوای انتظار همراه اول سرزنش از محمد علیزاده

کد آوای انتظار محمد علیزاده

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 32584       

نام اثر : سرزنش
نام صاحب اثر : محمد علیزاده

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

نه قحطی گل نبود از تو چرا دورشم
قشنگتر از تو بود دلم قید تمومشونو زد
انگار چشام کور شده بود هیشکس و غیر تو ندید
تا اومدی تو زندگیم شدی یه مشکل جدید
تا اومدی تو زندگیم شدی یه مشکل جدید
من بدترین و بهترین روزای عمرم باتو بود
تصورم خوب بود ازت اما چه سود
اما چه سود
ی اشتباه چی داشت واسم؟! خودخوری و هِی سرزنش
از این به بعد من این دل و دست کسی نمیدمش
از این به بعد من این دل و دست کسی نمیدمش
نه قحطی ی چیزی بود فهمیدم اینو
این دفعه
که تو وجودت این روزا. پیدا نمیشه
عاطفه
قحطی چی بود واسه من؟!
یه دل که زود دل نبره
دل پر احساس من ب درد تو نمی خوره
من بدترین و بهترین روزای عمرم باتو بود
تصورم خوب بود ازت اما چ سود
اما چه سود
یه اشتباه چی داشت واسم؟! خودخوری و هِی سرزنش
از این به بعد من این دل و دست کسی نمیدمش
از این به بعد من این دل و دست کسی نمیدمش
من بدترین و بهترین روزای عمرم باتو بود
تصورم خوب بود ازت اما چ سود
اما چه سود
ی اشتباه چی داشت واسم؟! خودخوری و هِی سرزنش
از این به بعد من این دل و دست کسی نمیدمش
از این به بعد من این دل و دست کسی نمیدمش

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار محمد علیزاده

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار محمد علیزاده

کد آوای انتظار همراه اول

۹۶/۰۲/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی