ابزار وبمستر

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار عشق ناب از حامد  همایون

کد آوای انتظار عشق ناب از حامد همایون

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار حامد همایون|کد آوای انتظار حاکم احساس حامد همایون|آوای انتظار حاکم احساس

کد آوای انتظار همراه اول حاکم احساس از حامد همایون

http://www.sarzamindownload.com/images/other_links_icon.pngتمام کد های آوای انتظار همراه اول حامد همایون

دانلود آهنگ حامد همایون به نام عشق ناب

--------- مشخصات کد ---------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور همراه اول قرار خواهد گرفت

نام اثر : عشق ناب
نام صاحب اثر : حامد همایون

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

دیوانه ی توام دردانه ی منی تو عسق نابمو جانانه ی منی

ویرانه بودمو تو جان من شدی آخر به حکم عشق خواهان من شدی

ساقیا امشب مست و دیوانم هی بچرخان و هی برقصانم

چتر دستاتو رو سرم وا کن حس کنم با تو زیر بارانم

هی بچرخان و بچرخان و بچرخانم

هی برقصان و برقصان و برقصانم

♫♫♫

دیوانه ی توام دردانه ی منی تو عسق نابمو جانانه ی منی

ویرانه بودمو تو جان من شدی آخر به حکم عشق خواهان من شدی

ساقیا امشب مست و دیوانم هی بچرخان و هی برقصانم

چتر دستاتو رو سرم وا کن حس کنم با تو زیر بارانم

هی بچرخان و بچرخان و بچرخانم

هی برقصان و برقصان و برقصانم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار حامد همایون

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار حامد همایون

کد آوای انتظار همراه اول

۹۶/۰۳/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی