ابزار وبمستر

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار همراه اول اگه نیایی انوشیروان تقوی

کد آوای انتظار همراه اول اگه نیایی انوشیروان تقوی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار انوشیروان تقوی|کد آوای انتظار اگه نیایی از  انوشیروان تقوی|کد آوای انتظار  انوشیروان تقوی به نام اگه نیایی|کد آهنگ پیشواز همراه اول انوشیروان تقوی|کد آوای انتظار اگه نیایی از  انوشیروان تقوی

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ اگه نیایی از  انوشیروان تقوی

کد آوای انتظار همراه اول انوشیروان تقوی


اگر نیایی بخش1  کد: 38534   

اگر نیایی بخش2  کد: 38535

نام اثر : اگر نیایی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


*پخش آنلاین*


اگر نیایی بخش1  کد: 38534   



اگر نیایی بخش2  کد: 38535



متن آهنگ

اگه نیایی دلم میگیره

شبیه مرداب که گوشه گیره

میرم میشینم  توچشم به راهی

شاید ببینمت دوباره  گاه به گاهی

تو مثل مهتاب من شب تیره

تو این سیاهی دلم اسیره

شب شکستن شب جدایی

شبی که دل به طعنه میگفت چه بی وفایی

اشکی میریزه رو گونه ی من

جای تو خالی است تو خونه ی من

بارون هنوز بوی تو داره

دعا کن این دل طاقت بیاره

من یه دیوونه وقتی که نیستی

دیوونه بازی عالمی داره

یه دل شکسته بی کسم

بی تو میگیره نفسم

کجای قصه گم شدی که من به تو نمیرسم

یه دل شکسته بی کسم

بی تو میگیره نفسم

کجای قصه گم شدی که من به تو نمیرسم



 برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز انوشیروان تقوی

کد آهنگ پیشواز غمگین

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار انوشیروان تقوی

کد آوای انتظار همراه اول

کد اهنگ پیشواز عاشقانه غمگین

۹۵/۰۷/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی