ابزار وبمستر

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار همراه اول بارون مهدی شکوهی

کد آوای انتظار همراه اول بارون مهدی شکوهی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار مهدی شکوهی|کد آوای انتظار بارون از مهدی شکوهی|کد آوای انتظار مهدی شکوهی به نام بارون|کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی شکوهی|کد آوای انتظار بارون از مهدی شکوهی

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ بارون از مهدی شکوهی

کد آوای انتظار همراه اول مهدی شکوهی چشماتو

بارون بخش1   کد: 87167  

بارون بخش2   کد: 87168

نام اثر : بارون

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


*پخش آنلاین*


 بارون بخش1   کد: 87167  



بارون بخش2   کد: 87168



متن آهنگ

بارون ِ نم نم
چترو خیابون
بازم دلم هواتو کرده زیر بارون
دلتنگی ِ من
کمتر نمیشه
کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه


می دونم
روزای خوبی توی راهه
واسه ی من
فقط عشق تو تکیه گاهه
حرفامو
نگفته از چشام میخونی
خوشحالم
همیشه تو دلم میمونی


از بس تو خونه عطر تو پیچید
چشمای عاشق من جز تو نمیدید
تا باورت شد دلواپسی هام
دیدم بجز تو چشمام چیزی نمیخواد..

بارون نم نم
چترو خیابون
بازم دلم هواتو کرده زیر بارون
دلتنگی ِ من
کمتر نمیشه
کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه

می دونم
روزای خوبی توی راهه
واسه ی من
فقط عشق تو تکیه گاهه
حرفامو
نگفته از چشام میخونی
خوشحالم
همیشه تو دلم میمونی



 برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز بارون مهدی شکوهی

کد آهنگ پیشواز مهدی شکوهی چشماتو

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار بارون مهدی شکوهی

کد آوای انتظار مهدی شکوهی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۷/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی