ابزار وبمستر

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳ ق.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار همراه اول باور نمی کنم از عارف محمدی

کد آوای انتظار همراه اول باور نمی کنم از عارف محمدی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول|کد اوای انتظار همراه اول عارف محمدی|کد آوای انتظار آهنگ باور نمی کنم از عارف محمدی |کد آوای انتظار آهنگ عارف محمدی به نام باور نمی کنم|آهنگ پیشواز عارف محمدی به نام باور نمی کنم|کد آوای انتظار عارف محمدی

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ باور نمی کنم از عارف محمدی

کد آهنگ پیشواز عارف محمدی pishvazsara.ir


کد : 86729   

نام اثر : باور نمی کنم

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


پخش آنلاین



متن آهنگ
نمیدونم چرا از عشق سیری
واست می میرم اما داری میری
تو داری میری و من میرم از دست
نگاه این روزا با من غریبست
باور نمیکنم
دستامو ول کنی
با یه غریبه تنها بشینی و درد و دل کنی
باور نمیکنی
تنها کس تو ام
برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.

پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار عارف محمدی

کد آوای انتظار عرف محمدی باور نمیکنم

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۷/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی