ابزار وبمستر

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار همراه اول تو بی تفاوتی از دادمهر

کد آوای انتظار همراه اول تو بی تفاوتی از دادمهر

کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول|کد اوای انتظار همراه اول دادمهر|کد آوای انتظار آهنگ  تو بی تفاوتی از دادمهر|کد آوای انتظار آهنگ دادمهر به نام  تو بی تفاوتی |آهنگ پیشواز دادمهر به نام  تو بی تفاوتی|کد آوای انتظار دادمهر

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ  تو بی تفاوتی از دادمهر

کد آوای انتظار همراه اول دادمهر


کد : 86820 

نام اثر : تو بی تفاوتی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


پخش آنلاین



متن آهنگ
تو بی تفاوتی و من
تو فکر دیداره تو ام
شبا تو نیستی نارفیق
ببینی بیمار تو ام
دلم گرفته از خودم
دلم گرفته از همه
طاقتی نمیاری بگم
چقد تویه دلم غمه

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.

پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار دادمهر

کد آوای انتظار همراه اول

کد آوای انتظار همراه اول تو بی تفاوتی از دادمهر

۹۵/۰۷/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی