ابزار وبمستر

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۴۶ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار همراه اول حسم میگه از حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول حسم میگه از حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول|کد اوای انتظار همراه اول حسین توکلی|کد آوای انتظار آهنگ  حسم میگه از حسین توکلی|کد آوای انتظار آهنگ حسین توکلی به نام  حسم میگه| آهنگ پیشواز حسین توکلی به نام  حسم میگه|کد آوای انتظار حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ حسم میگه از حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول حسم میگه از حسین توکلی

کد : 86854   

نام اثر : حسم میگه

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


پخش آنلاین



متن آهنگ
حسم میگه  دنیا ماله منه وقتی که تو اینجایی امشب عشقه من آخه تو چقدر زیبایی
امشب دیوونتم من پر از یه حسه خاصم درگیرت شده همه ی هوشو حواسم
حسم میگه همیشه می مونی حاله منو فقط تو میدونی

حسم میگه دلت با من جوره عاشق شدن همیشه اینجوره , حسم میگه
متن آهنگ حسم میگه حسین توکلی
این حرفمو دارم از ته قلبم بهت میگم حتی وقتی که پیشمی دلتنگت میشم
چشمات آخه منو به هر چی میخوام میرسونه قدر دله تو رو میدونه این دل میدونه
حسم میگه همیشه می مونی حاله منو فقط تو میدونی
حسم میگه دلت با من جوره عاشق شدن همیشه اینجوره
حسم میگه همیشه می مونی حاله منو فقط تو میدونی
حسم میگه دلت با من جوره عاشق شدن همیشه اینجوره

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز حسین توکلی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار حسین توکلی به نام حسم میگه

کد آوای انتظار همراه اول

کد آوای انتظار همراه اول حسم میگه از حسین توکلی

کد اوای انتظار حسین توکلی

۹۵/۰۶/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی