ابزار وبمستر

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار همراه اول دلم تنگه برات از دادمهر

کد آوای انتظار همراه اول دلم تنگه برات از دادمهر

کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول|کد اوای انتظار همراه اول دادمهر|کد آوای انتظار آهنگ  دلم تنگه برات از دادمهر|کد آوای انتظار آهنگ دادمهر به نام دلم تنگه برات|آهنگ پیشواز دادمهر به نام دلم تنگه برات|کد آوای انتظار دادمهر

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ دلم تنگه برات از دادمهر

کد آوای انتظار همراه اول دادمهر


کد : 86814   

نام اثر : دلم تنگه برات

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


پخش آنلاین



متن آهنگ
دلم تنگه برات
تو نمیدونی
شاید میدونی و نامهربونی
دیگه رویا شده تکرار دیروز
بگی که تا ابد با من میمونی
ببین خواهش این چشمایه گرون
منو تنهاییه شب زیر بارون
زمین طاقت اشکامو نداره
خدا امشب نباره
 
برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.

پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آهنگ پیشواز همراه اول دادمهر دلم تنگه برات

کد آوای انتظار دادمهر

کد آوای انتظار دام تنگه برات از دادمهر

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۷/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی