کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول|کد اوای انتظار همراه اول عارف محمدی|کد آوای انتظار آهنگ دلگیر از عارف محمدی |کد آوای انتظار آهنگ عارف محمدی به نام دلگیر|آهنگ پیشواز عارف محمدی به نام دلگیر|کد آوای انتظار عارف محمدی

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ دلگیر از عارف محمدی

کد آهنگ پیشواز عارف محمدی pishvazsara.ir


کد دلگیر بخش اول: 86731   

کد دلگیر بخش دوم: 86732    

نام اثر : دلگیر 

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


پخش آنلاین بخش اول 86731



پخش آنلاین بخش دوم 86732


متن آهنگ

بخش اول
چقد حالم پریشونه
چشام خیس  و دلم خونه
چرا هیشکی نمی بینه
نمی فهمه نمی دونه
پر از کابوسه این خونه
دلم دلتنگه بارونه
چرا هیشکی غمامو از
توی چشمام نمیخونه

بخش دوم
چقد دلگیر امروزم
چقد دلتنگ دیروزم
دارم بی عشق می سازم
دارم با عشق می سوزم
دلم تب کرده از دوریت
نگاهم خیره و ماته
حواسم پرته از دنیا
حواسم پیشه چشماته
چقد حالم پریشونه
چشام خیس و دلم خونه
چرا هیشکی نمیبینه
نمی فهمه نمی دونه
پر از کابوسه این خونه
دلم دلتنگ بارونه
چرا هیشکی غمامو از
توی چشمام نمیخونه

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.

پیشواز سرا pishvazsara.ir