ابزار وبمستر

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ق.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار همراه اول روزای بارونی محمد چناری

کد آوای انتظار همراه اول روزای بارونی محمد چناری

کد آهنگ پیشواز|کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول|کد آهنگ پیشواز محمد چناری|کد آوای انتظار محمد چناری|کد آهنگ پیشواز محمد چناری روزای بارونی|کد آوای انتظار روزای بارونی محمد چناری|متن آهنگ روزای بارونی محمد چناری

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ رفتی از محمد چناری

کد آوای انتظار همراه اول محمد چناری

کد : 87159      

نام اثر : روزای بارونی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


پخش آنلاین



متن آهنگ
خیلی روزا از سر لجبازی ... چترم و جا میزارم تو خونه
دوست دارم مریض بشم تو بارون ... شاید حالم تــــورو برگردونه
خیلی وقته تو خودم کز کردم ... خیلی وقته زندگیم دلگیره
این روزا حس می کنم احساسم ... دیگه کم کم داره از دست میره

خیلی وقته روزای بارونی ... حس تنهایی عذابم میده
نمیدونم بی تــــو چندتا پاییز ... این خیابون من و تنها دیده

خیلی وقته روزای بارونی ... حس تنهایی عذابم میده
نمیدونم بی تــــو چندتا پاییز ... این خیابون من و تنها دیده


آخرین بار دستکشت جا مونده ... تو جیب جاکت آبی رنگم
عطر دستاتــــو هنوزم میده ... آخ نمیدونی چقدر دلتنگم
آخرین بار دستکشت جا مونده ... تو جیب جاکت آبی رنگم
عطر دستاتو هنوزم میده ... آخ نمیدونی چقدر ...

آخ نمیدونی چقدر ... آخ نمیدونی چقدر ... آخ نمیدونی چقدر

خیلی وقته روزای بارونی ... حس تنهایی عذابم میده
نمیدونم بی تــــو چندتا پاییز ... این خیابون من و تنها دیده

خیلی وقته روزای بارونی ... حس تنهایی عذابم میده
نمیدونم بی تــــو چندتا پاییز ... این خیابون من و تنها دیده
.
خیلی وقته روزای بارونی ... خیلی وقته ... خیلی وقته
این خیابون من و تنها دیده ... خیلی وقته ... خیلی وقته

 


برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز محمد چناری

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار روزای بارونی محمد چناری

کد آوای انتظار محمد چناری

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۷/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی