کد آهنگ پیشواز|کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول|کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی|کد آوای انتظار مرتضی سرمدی|کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی شکسته دلم|کد آوای انتظار شکسته دلم مرتضی سرمدی

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ شکسته دلم از مرتضی سرمدی

کد آوای انتظار همراه اول شکسته دلم مرتضی سرمدی

کد : 86063     

نام اثر : شکسته دلم

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


پخش آنلاین



متن آهنگ

چه آشوبه قلبم نگاهتو ندارم تو نیستی عزیزم ببین بیقرارم
بیا و نذار که چشام باز بباره , بیا باز دوباره بیا باز دوباره
چه آشوبه قلبم نگاهتو ندارم تو نیستی عزیزم ببین بیقرارم
بیا و نذار که چشام باز بباره , بیا باز دوباره بیا باز دوباره


بیا آرومه من باش منو نگام کن تویه آغوشه گرمت منو رهام کن
دوباره باز با لبهات منو صدا کن , دوباره باز با لبهات منو صدا کن
شکسته دلم شکسته دلم نباشی میمیرم شکسته دلم
شکسته دلم شکسته دلم خدا سخته دوریش شکسته دلم
شکسته دلم شکسته دلم نباشی میمیرم شکسته دلم
شکسته دلم شکسته دلم خدا سخته دوریش شکسته دلم

بیا از وجودت بازم جون بگیرم بیا تا جلویه قدمات بمیرم
نمیگی میمیرم تو اینجا نباشی بیا تا دوباره نذارم جدا شی
بیا آرومه من باش منو نگام کن تویه آغوشه گرمت منو رهام کن
دوباره باز با لبهات منو صدا کن , دوباره باز با لبهات منو صدا کن
شکسته دلم شکسته دلم نباشی میمیرم شکسته دلم
شکسته دلم شکسته دلم خدا سخته دوریش شکسته دلم
شکسته دلم شکسته دلم نباشی میمیرم شکسته دلم
شکسته دلم شکسته دلم
خدا سخته دوریش شکسته دلم


برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir