کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز علیرضا طلیسچی|کد آوای انتظار علیرضا طلیسچی|کد آهنگ پیشواز علیرضا طلیسچی|کد آوای انتظار علیرضا طلیسچی|کد آهنگ پیشواز علیرضا طلیسچی|کد آوای انتظار منو دریاب علیرضا طلیسچی|کد آوای انتظار منو دریاب

کد آوای انتظار منو دریاب از علیرضا طلیسچی

کد آوای انتظار همراه اول علیرضا طلیسچی

------- مشخصات کد -------

        کد منو دریاب بخش(1): 82253       

        کد منو دریاب بخش(2): 82254       

نام اثر : منو دریاب
نام صاحب اثر : علیرضا طلیسچی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------- پخش آنلاین -------
منو دریاب بخش(1): 82253


منو دریاب بخش(2): 82254    

------- متن آهنگ -------

با تو همیشه لحظه هام پر از یه حس نابه 

تو که تو زندگیمی دلم همش بی تابه

نکنه دورشی از من نری تو دل شکستن

تو رو بدست اوردن انتهای آرزومه

به دل من میشینه کسی که روبرومه تموم دلخوشیمه همه ی زندگیمه

واسه ی داشتن تو ، واسه دوست داشتن تو ، واسه ی داشتن دوست داشتن تو

جونم بهت بنده و درگیره یه لبخنده و قلبی که پابنده رو دریاب

حسم بهت خاصه و قلبم می خواد وایسه و عشقی که پر احساسه رو دریاب

منو دریاب منو دریاب

یه چیزی تو نگات هست که دلم بی تاب اونه

به نفعه هردومونه کنار هم بمونیم عاشقونه

یاد تو هر جا میرم انگاری همش باهامه

بشه من از خدامه با تو خوشبختی دیگه پا به پامه

جونم بهت بنده و درگیره یه لبخنده و قلبی که پابنده رو دریاب

حسم بهت خاصه و قلبم می خواد وایسه و عشقی که پر احساسه رو دریاب

منو دریاب منو دریاب

 

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir