ابزار وبمستر

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۵۷ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار همراه اول همه دنیای منی از حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول همه دنیای منی از حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول|کد اوای انتظار همراه اول حسین توکلی|کد آوای انتظار آهنگ  همه دنیای منی از حسین توکلی|کد آوای انتظار آهنگ حسین توکلی به نام همه دنیای منی| آهنگ پیشواز حسین توکلی به نام دنیای منی|کد آوای انتظار حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ همه دنیای منی از حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول همه دنیای منی از حسین توکلی

کد : 86853    

نام اثر : همه دنیای منی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


پخش آنلاین



متن آهنگ
حالا که فکرمو حسمو قلبم به تو بنده
حالا که میدونی لبهام بی تو نمیخنده
حالا که خسته خستم میبینی راهی ندارم
حالا که میخوام بمونی میگی میرم
میگی میرم…

همه دنیای منی پیش من باش یه کمی نگو که میرم
تو فقط سهم منی عشق منی بری میمیرم
من حواسم به توئه لحظه هام مال توئه ببین عزیزم
بی هوات نمیتونم نمیکشم بی تو مریضم

حالا که پیش منی و دلم با تو آرومه
حالا که دستای تو توی دستام میمونه
شدی دلخوشی و دنیام میدونی من تو رو میخوام
دوست دارم دستات بمونه توی دستام
تو رو میخوام...

همه دنیای منی پیش من باش یه کمی نگو که میرم
تو فقط سهم منی عشق منی بری میمیرم
من حواسم به توئه لحظه هام مال توئه ببین عزیزم
بی هوات نمیتونم نمیکشم بی تو مریضم

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز حسین توکلی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار همراه اول

کد آوای انتظار همراه اول همه دنیای منی حسین توکلی

کد اوای انتظار حسین توکلی

۹۵/۰۶/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی