ابزار وبمستر

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار همراه اول کنارم بمون از پدرام محمدی

کد آوای انتظار همراه اول کنارم بمون از پدرام محمدی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار  پدرام محمدی|کد آوای انتظار کنارم بمون از پدرام محمدی|کد آوای انتظار پدرام محمدی به نام کنارم بمون|کد آهنگ پیشواز همراه اول پدرام محمدی|کد آوای انتظار کنارم بمون از پدرام محمدی

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ کنارم بمون از پدرام محمدی

کد آوای انتظار همراه اول کنارم بمون از پدرام محمدی


کد : 87165   

نام اثر : کنارم بمون

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


پخش آنلاین



متن آهنگ
تو مهتابی و شبام روشنه
تو باشی جهان تو دست منه
نفس میکشم تو عطر تنت
برام کافیه همین بودنت
برای تو از همه میگذرم
با احساس تو من عاشق ترم
کنارم بمون
پای عشقمون
به یاد تو ام
به یادم بمون
بگو با منی دم گوش من
هواتو نگیر از آغوش من
کنارم بمون
پای عشقمون
به یاد تو ام
به یادم بمون
بگو با منی دم گوش من
هواتو نگیر از آغوش من

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آهنگ پیشواز پدرام محمدی

کد آهنگ پیشواز کنارم بمون پدرام محمدی

کد آوای انتظار همراه اول

کد آوای انتظار پدرام محمدی

۹۵/۰۷/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی