ابزار وبمستر

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۳۰ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار هواتو کردم از محمد علیزاده

کد آوای انتظار هواتو کردم از محمد علیزاده

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار هواتو کردم محمد علیزاده |آوای انتظار هواتو کردم

کد آوای انتظار همراه اول هواتو کردم از محمد علیزاده

کد آوای انتظار محمد علیزاده

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر :هواتو کردم
نام صاحب اثر : محمد علیزاده

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
هواتو کردم بخش اول| کد: 77756
هواتو کردم بخش دوم|کد: 77757

--------- متن آهنگ ---------

هواتو کردم من حیرون تو این روزا هواتو کردم
دلم میخوادت میخوام بیام تو آسمون دورت بگردم
هوایی میشم همون روزا که میبینم هوامو داری
میخوام بدونم تاکی میخوای ببینی و به روم نیاری
دلمو دست تو دادم من دلتنگ احساسی
نمی ذاری که تنها شم تو رو من خیلی حساسی
دلمو دست تو دارم دلمو آسمونی کن
همیشه مهربون بودی دوباره مهربونی کن
چه روزا حالمو دیدیچه شبایی که رسیدی
تو صدای دل تنهای منو شنیدیتو که دردامو میدونی
تو که چشمامو میخونی
بده بازم به دل من یه نشونی
دلمو دست تو دادم من دلتنگ احساسی
نمی ذاری که تنها شم تو رو من خیلی حساسی
دلمو دست تو دارم دلمو آسمونی کن
همیشه مهربون بودی دوباره مهربونی کن

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار محمد علیزاده

آوای انتظار هواتو کردم محمد علیزاده

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار محمد علیزاده

کد آوای انتظار همراه اول

۹۶/۰۲/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی