کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار علی لهراسبی|کد آوای انتظار وای خدا پر حرفم علی لهراسبی|آوای انتظار وای خدا پر حرفم

آوای انتظار همراه اول وای خدا پر حرفم از علی لهراسبی

کد آوای انتظار وای خدا پر حرفم علی لهراسبی

--------- مشخصات کد ---------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور همراه اول قرار خواهد گرفت

نام اثر : وای خدا پر حرفم
نام صاحب اثر : گروه سون

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

تو مثل پرنده از قفس انگار رها شدی

من ، من چرا اشکام پس سرازیره بیخودی

تو به من عاشق یه خداحافظ بدهکاری

نه جای من باشی بی خودت طاقت نمیاری

وای خدا پر حرفم ولی دیره ولی دیره ولی دیره

تو میری و نفس من با تو میره با تو میره با تو میره

عشق اینبار دستمونو نمیگیره نمیگیره نمیگیره

♫♫♫♫♫♫

با خدا همدستی و دستاشو میگیری دودستی

چی ازش دیدی که قانونای دنیا رو شکستی

که با لذت جونتو میدی سر عهدی که بستی

که با لذت جونتو میدی سر عهدی که بستی

وای خدا پر حرفم ولی دیره ولی دیره ولی دیره

تو میری و نفس من با تو میره با تو میره با تو میره

عشق اینبار دستمونو نمیگیره نمیگیره نمیگیره

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir
منبع: pishvazsara.blog.ir