ابزار وبمستر

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار چجوری میتونی از مهدی احمدوند

کد آوای انتظار چجوری میتونی از مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار آلبوم ساعت 7 هفت|کد آوای انتظار چجوری میتونی|آوای انتظار چجوری میتونی از مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول چجوری میتونی آلبوم ساعت هفت از مهدی احمدوند

آلبوم ساعت هفت مهدی احمدوند

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر : چجوری میتونی
نام صاحب اثر : مهدی احمدوند

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
چجوری میتونی بخش اول | کد:89651
چجوری میتونی بخش دوم | کد:89652

--------- متن آهنگ ---------

چجوری میتونی تو جمعی که دیگه منو نمیبنی بخندی اینجوری
چقدر دوستم داشتی که اینجوری راحت میتونی هر لحظه بسازی با دوری
چجوری میتونی نگی بدون من روزای بارونی یجوریه اونجا
هوا بدون تو همیشه دلگیره هوا بدون ِ من چجوریه اونجا


چجوری میتونی از اونجاهایی که دوتایی میرفتیم بدون من رد شی
چطور دلت اومد با من که دنیارو واسه دنیا تو میخواستم به راحتی بد شی
چجوری میتونم از دوریت نمیرم به جای خوابیدن تو خونه راه میرم
دلم که میگیره میرم یه جای دور ولی نمیدونم کجا دارم میرم
چجوری میتونی تو جمعی که دیگه
منو نمیبنی بخندی اینجوری
چقدر دوستم داشتی
که اینجوری راحت
میتونی هرلحظه بسازی با دوری

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار چجوری میتونی مهدی احمدوند

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار آلبوم ساعت هفت مهدی احمدوند

کد آوای انتظار مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۱۰/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی