ابزار وبمستر

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۴ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار چقدر دیر از محسن یگانه

کد آوای انتظار چقدر دیر از محسن یگانه

کد آوای انتظار|آوای انتظار همراه اول محسن یگانه|آوای انتظار چقدر دیر از محسن یگانه آلبوم نگاه

کد آوای انتظار همراه اول چقدر دیر از محسن یگانه

کد آوای انتظار محسن یگانه

--------- مشخصات کد ---------

کد: 76948

نام اثر :چقدر دیر
نام صاحب اثر : محسن یگانه

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

از اولش حق با تو بود انگار که دیر فهمیدمت

تقصیر من بوده اگه سر دوراهی دیدمت

تقصیر من بوده اگه حرفی ازت نمیزدم

خواستم که حرفامو بگم اما یکم دیر اومدم

زنده بودم به هوای تو که یک روزی تو آغوشت بمیرم

جای خالیمو تو آغوشت چقدر دیر اومدم که پس بگیرم

اومدم که پس بگیرم تو رو از چنگال تقدیر

اومدم که مال من شی اومدم اما چقدر دیر

من فراموشت نکردم ، نه تو از یادم نمیری

حتی الانم نمیشه عشقو از من پس بگیری


من بی خبر رفتمو تو چیزی نمی دونی ازم

تقصیر تو نیست که الان رو بر میگردونی ازم

اینقدر سوال تو سرمه اما نمی پرسم ازت

انگار الان دیوونه ها حالم رو می دونن فقط

زنده بودم به هوای تو که یک روزی تو آغوشت بمیرم

جای خالیمو تو آغوشت چقدر دیر اومدم که پس بگیرم

اومدم که پس بگیرم تو رو از چنگال تقدیر

اومدم که مال من شی اومدم اما چقدر دیر

من فراموشت نکردم ، نه تو از یادم نمیری

حتی الانم نمیشه عشقو از من پس بگیری

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۹/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی