کد آوای انتظار حامد همایون|آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار چنین کنم چنان کنم حامد همایون

کد آوای انتظار همراه اول چنین کنم چنان کنم از حامد همایون

کد آوای انتظار چنین کنم چنان کنم از حامد همایون

---------- مشخصات کد -----------

نام اثر : چنین کنم چنان کنم
نام صاحب اثر : حامد همایون

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------
چنین کنم چنان کنم بخش اول| کد: 89920
چنین کنم چنان کنم بخش دوم| کد: 89921

--------- متن آهنگ ---------

دست به دست من بده قول بده که با منی

اگر تو یار من شوی چنین کنم چنان کنم

پشت به پشت صف به صف سینه به سینه موج به موج

دل بدهی به قلب من هم این کنم هم آن کنم

درد حریف ما نشد غصه به کار ما نبود

پیک امید به سمت تو روان کنم روان کنم

می طلبم حریف و می کشنم به دست خود

بغض هزار ساله را نهان کنم نهان کنم

جانا تو ماه روشنی زیبای بطم شبنمی

حالم دگرگون می کنی تو ماه رویای منی

جانا تو ماه روشنی زیبای بطم شبنمی

حالم دگرگون می کنی تو ماه رویای منی


دست به دست من بده قول بده که با منی

اگر تو یار من شوی چنین کنم چنان کنم

پشت به پشت صف به صف سینه به سینه موج به موج

دل بدهی به قلب من هم این کنم هم آن کنم

درد حریف ما نشد غصه به کار ما نبود

پیک امید به سمت تو روان کنم روان کنم

می طلبم حریف و می کشنم به دست خود

بغض هزار ساله را نهان کنم نهان کنم

جانا تو ماه روشنی زیبای بطم شبنمی

حالم دگرگون می کنی تو ماه رویای منی

جانا تو ماه روشنی زیبای بطم شبنمی

حالم دگرگون می کنی تو ماه رویای منی

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8585 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir