ابزار وبمستر

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۵ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار کی جای من اومد از محسن یگانه

کد آوای انتظار کی جای من اومد از محسن یگانه

کد آوای انتظار|آوای انتظار همراه اول محسن یگانه|آوای انتظار کی جای من اومد از محسن یگانه

کد آوای انتظار همراه اول  کی جای من اومد از محسن یگانه

کد آوای انتظار محسن یگانه

--------- مشخصات کد ---------

کد: 30900

نام اثر :کی جای من اومد
نام صاحب اثر : محسن یگانه

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

گذشتم از جلوی چشمام دارن رد میشن آهسته

تو رویام تورو میبینم یه رویای پر از غصه

با چشمای پر از اشکم بهت راهو نشون دادم

خودم گفتم برو اما به پاهای تو افتادم

تو آسون رد شدی رفتی تو کوران غم و سختی

منم رفتم پی کارم تو هم دنبال خوشبختی

کی توی قلبت جای من اومد

اسممو از تو از تو خاطر تو برد

کی بوده اینقد اینقده راحت

باعثش بود که خاطراتمون مرد

چی شده حالا که ازین دنیا زندگی رو بدون من میخوای

چه جوری میشه چه جوری میتونی

میتونی با خودت کنار بیای

یه جوری ریشه هام خشکید که انگار کار پاییزه

خزون رفتنت انگار داره برگاشو میریزه

یه جوری گریه میکردم که بارون بینشون گم بود

کاش این رویا از آغازش فقط خواب و توهم بود

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۹/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی