کد آوای انتظار حامد همایون|آوای انتظار همراه اول حامد همایون

کد آوای انتظار همراه اول گل مینا از حامد همایون

حامد همایون

--------- مشخصات کد ---------

       کد : به محض انتشار توسط اپراتور همراه اول قرار خواهد گرفت  

نام اثر : گل مینا
نام صاحب اثر : حامد همایون

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

یه موج وحشی بی رحم به آغوشت خطر کرده

همیشه خاطرت خیسه محاله دیگه برگرده

یه ریشه تو دلت گیره که با تو زندگی کرده

به فریادم برس امشب هوای ساحلت سرده

گل مینای شبنم پوش شب ساحل تب مرگه

چی تو ریشه جا مونده که پاهاتو گره کرده

تنت زخمی شده مینا من این زخما رو میبوسم

به آغوشت قسم امشب یه برگت کم شه می سوزم

تنت زخمی شده مینا من این زخما رو میبینم

برو تا ساحل ارومه من اینجا ریشه میگیرم

من اینجا بی تو میمیرم خدایا پای من بسته س

چه وقت باد و بارونه دیگه مینا نمی لرزه

صدای قلبش آرومه صدای قلبش آرومه

صدای قلبش آرومه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir