کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار حامد همایون|آوای انتظار آه نکش حامد همایون

کد آوای انتظار همراه اول آه نکش از حامد همایون

آه نکش|حامد همایون

---------- مشخصات کد -----------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور همراه اول قرار خواهد گرفت   

نام اثر : آه نکش
نام صاحب اثر : حامد همایون

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
آه نکش بخش اول | کد: 89904
آه نکش بخش اول | کد: 89905

--------- متن آهنگ ---------

آه نکش آه نکش خوب من ، پنجره بر باه نکش خوب من

پنجره ی بسته مرا می کشد ، خنجره تا دسته مرا می کشد

ناز نکن ناز نکن نازنین ، حادثه آغاز نکن نازنین

حادثه ها بوی جنون میدهد ، قصه ی ما مزه خون میدهد

عشق میان من و تو تازه بود ، دست منو دست تو اندازه بود

عشق میان من و تو تازه بود ، دست منو دست تو اندازه بود


دور شدی کور شدی سوختی ، چشم به رویای خودت دوختی

شعر من از دست تو دیوانه شد ، خانه فرو ریخت و ویرانه شد

عشق میان من و تو تازه بود ، دست منو دست تو اندازه بود

عشق میان من و تو تازه بود ، دست منو دست تو اندازه بود

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.

مطالب پیشنهادی:
پیشواز سرا pishvazsara.ir